Rabu, 23 Mac 2011

TAHNIAH pUTERI PENAMPANG

Bermula 10hb hingga 12hb Mac 2011. Pertandinagn piala Ketua Pergerakan Puteri UMNO Malaysia telah dilaksanakan untuk Kali kedua . Seperti pelaksanaan sebelumnya ketika itu pergerakan Puteri UMNO Malaysia diterajui oleh YB Datuk Noraini Ahmad. Kini, program sukan bola jaring peringkat negeri Sabah dianjurkan semula.

Kali ini, sekali lagi Pergerakan Puteri UMNO Papar, bekerjasama dengan pejabat Parlimen Papar menganjurkan pertandingan bola jarring Piala Ketua Puteri Umno Malaysia. Dan diadakan di Dewan Salleh Sulung, Papar.

sebanyak 13 pasukan bola jaring dare bahagian- bahagian telah turret serta Dan berkampung di dearah Papar. Pasukan ini terdiri dari Papar. 2 pasukan, Sipitang, Kudat, Kinabatangan, Kimanis, Kota Belud, Beaufort, Batu Sapi, Sandakan ! tenom dan Penampang. Paling membanggakan apabila pasukan dare wilah Persekutuan Labuan juga telah menyertai pertandingan ini. Semangat yang ditunjukkan oleh pasukan ini sangat membanggakan.

Kali ini, pasukan mewakili Puteri UMNO Penampang telah menjuarai piala ketua Puteri UMNO Malaysia peringkat negeri Sabah. hadiah telah disampaikan oleh YB Datuk Rosnah Abd. rushed Shirlin yang ,merupakan ketua Pergerakan Puteri UMNO Malaysia.

Semoga program seperti ini dilaksanakan untuk tahun hadapan, Dan lebih ramai lagi pasukan Akan menyertainya.

Pergerakan Puteri UMNO Sabah mengucapkan tahniah pasukan Puteri Penampang Dan naib juaramya pasukan Puteri Kinabatangan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan