Selasa, 26 Jun 2012

PERUTUSAN KETUA PUTERI UMNO SABAH SEMPENA PERSIDANGAN PUTERI UMNO 2012




Kata-kata Aluan

Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.....salam 1Malaysia

Syukur alhamdulillah ke hadrat Ilahi atas rahmat dan kurnianya dapat kita sekali lagi berhimpun bersama-sama dalam satu majlis muhibbah dan menjadi wadah perjuangan kepada seluruh perwakilan Puteri UMNO di semua peringkat bahagian..
Sekalung tahniah dan syabas kepada semua kerana telah berjaya mengadakan persidangan cawangan bagi tahun 2012 dengan lancar dan teratur. Sesungguhnya, persidangan cawangan amat penting bagi kita semua dalam menunaikan tanggungjawab ke arah merealisasikan transformasi parti agar terus relevan dan unggul.
Saya doakan agar mesyuarat perwakilan Puteri UMNO bahagian yang akan berlangsung ini juga akan berjalan dengan lancar dan baik sesuai dengan tatacara mesyuarat dan perlembagaan parti.
Bahang pilihanraya ke-13 semakin  terasa. justeru itu, saya ingin menyeru kepada semua agar memperhebatkan gerakan dan usaha mengenalpasti dan menarik sokongan pengundi terutama pengundi muda. Komitmen yang tinggi daripada semua amatlah diperlukan kerana PRU pada kali ini merupakan PRU yang paling sukar dan paling kritikal yang akan kita hadapi.
Akhir kata, perpaduan dan persefahaman perlulah kita kekalkan untuk parti yang kita kasihi  ini agar kekal menjadi parti yg terbaik selama-lamanya. Mudah-mudahan apa juga agenda untuk perjuangan parti keramat ini akan mendapat restu daripada Allah S.W.T.

sekian, Terimah kasih.

Walhidayah,wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

 salam homat dan selamat bersidang.




PN MUSLIATI MOSLIMIN
KETUA PERGERAKAN PUTERI UMNO SABAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan